الصفحة 1 من 2 < 1 2 > الأخيرة »

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 10
المشاركات : 647
الجنس : ذكر
الدعوات : 1
يتابعهم : 4
يتابعونه : 25
الإجابات المقدمة : 16
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 430
12-06-2020 02:56 مساء
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
لاحظت ان اكثر المواضيع الي تنزل الان محتواها(طلب حل مشكله في ملفات زيتا)
حاب اقولك ان احتمال تلقى واحد يحل مشكلتك هي اقل من 30٪
وانا ضمن الناس الي مايردون في مواضيع نفس ذي
الملفات مسربه ولا اعرف الشخص الي سربها لعب فيها قبل ماينشرها عشان يخرب سمعه راعي الملفات وفيه احتمالات اكثر من ذي
ف اشوف بعض الردود تقول الملفات ماتستاهل سعرها 
اي نعم ملفات مسربه ماتستاهل حتى 1دولار
اما الملفات الي من صاحبها فهو يحدد قيمتها 
مع اني ماقد حملت الملفات ذي ولا ابي احملها
نصيحتي للناس الي حملوها
لا تضيع وقتك في هذي الملفات الي ماتعرف اصلاً وش بداخلها من مفاجات ومشاكل
وخذ لك ملفات محترمه وفي اكثر من 100ملفات بمنتديات الاجانب 
المقصد انك ماتضيع وقتك في حل مشكله وراها مشكله

فالنهايه ملفات مسربه وانا متأكد ان مشاكل الملفات المسربه مو موجوده عند صاحب الملفات
والسلام خير الختام
تم تحرير الموضوع بواسطة :CSS بتاريخ:12-06-2020 03:00 مساء.


توقيع: CSS
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: ” إِذَا مَاتَ الْإِنْسَانُ انْقَطَعَ عَنْهُ عَمَلُهُ إِلَّا مِنْ ثَلَاثَةٍ: إِلَّا مِنْ صَدَقَةٍ جَارِيَةٍ، أَوْ عِلْمٍ يُنْتَفَعُ بِهِ، أَوْ وَلَدٍ صَالِحٍ يَدْعُو لَهُ ” أخرجه مسلم في صحيحه (3/ 1255)

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 660
المشاركات : 17
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
12-06-2020 04:26 مساء
[1]
كلامك صحيح 100%

الملفات الشخص الى سربها سربها بها أخطاء لأن صراحة حكاية أنه يسربها من دون أخطاء فدى لوحدها شيئ غير عادى

أنا عن تجربه حملت الملفات و حاولت التعديل كل ما أجى أعدل شيئ السيرفر ما يفتح أخر شئ حاولت أعدل على item_proto

السيرفر وقف ويعطينى connection refused

فأنا أنصح صاحب الملفات أنه يعيد يبيعها تانى لأن ما أحد بيستفيد من ملفات لأنها كلها أخطاء ما تعرف تعدل على شيئ فيها

تقبل مرورى ,,

 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 2
المشاركات : 345
الجنس : ذكر
الدعوات : 14
يتابعهم : 3
يتابعونه : 20
الإجابات المقدمة : 6
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 130
موقعي : زيارة موقعي
12-06-2020 04:31 مساء
[2]
كلام صحيح 100% rolleyes

توقيع: Quest
Quest
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 83
المشاركات : 254
الجنس : ذكر
الإنذارات : 1
يتابعهم : 0
يتابعونه : 6
الإجابات المقدمة : 5
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 110
12-06-2020 04:41 مساء
[3]
اولا اشوف عطيتوا الموضوع اكبر من حجمه  

تاني شي المشاكل اللي نزلت كلها لانهم مو عارفين ينصبوا الgcc49  علي  الفري بي اس دي  
ثالث شي  ناس كانت شارية  النسخة وجاتني تطلب حل مشاكل  لذلك المواضيع هي مافي منها فايدة  واتوقع انتهي  موضوع مارتي الاصلي لما تسرب سورسه الاصدار الاول ماصارت كل هالضجة 
ضفاكم

توقيع: itachi
discord

itachi#9057

itachi server file  v2 coming soon
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 621
المشاركات : 300
الجنس : ذكر
الدعوات : 3
الإنذارات : 3
يتابعهم : 22
يتابعونه : 3
الإجابات المقدمة : 4
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 55
12-06-2020 04:48 مساء
[4]
الملفات عجبتني صراحه 
ان شاء الله تتزل حلوول   لمشاكلها بالمنضمة 
وشكرا 
تم تحرير الموضوع بواسطة :joxjawad بتاريخ:12-06-2020 04:50 مساء. سبب التعديل : خطأ
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 164
المشاركات : 148
الجنس : ذكر
الدعوات : 1
يتابعهم : 0
يتابعونه : 11
الإجابات المقدمة : 8
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 225
موقعي : زيارة موقعي
12-06-2020 05:05 مساء
[5]
مشكلة سورس فهي بسيطة يلي معه Bsd قديم موجود عليه Gcc49 ملفات رح تشتغل 
لو تبي تسطب Gcc49 بأمر  Pkg  انسى لان Bsd لم تعود تدعم Gcc49 
ولكن هناك طريقة تأخذ وقت في الثبيث Gcc49 وهي 
Make iinstall 
smile يلي يبي يشغل الملفات لازم يبحث شوي .

توقيع: IGNEEL
dYh3xiw
: DisCord

igneel#8877
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 231
المشاركات : 310
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 1
يتابعهم : 0
يتابعونه : 11
الإجابات المقدمة : 25
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 340
موقعي : زيارة موقعي
12-06-2020 05:31 مساء
[6]
مثل ماقالو الاخوة IGNEEL و itachi 
الملفات لاتستدعي كل هذه الضجة
من كثر مشاكل التشغيل ضنيتها ملفات روبينيوم

مشكلتها الوحيدة ان سورسها يطلب gcc49 فقط لاغير
اما بالنسبة للاشخاص الي شغلو الملفات فقط باضافة
ليبات فلن تشتغل الملفات بسلاسة طبعا
فلا تقل ان الملفات بها مشاكل وانت مشغلها بصورة غير سليمة smile


 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
12-06-2020 06:26 مساء
[7]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: CSS
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
لاحظت ان اكثر المواضيع الي تنزل الان محتواها(طلب حل مشكله في ملفات زيتا)
حاب اقولك ان احتمال تلقى واحد يحل مشكلتك هي اقل من 30٪
وانا ضمن الناس الي مايردون في مواضيع نفس ذي
الملفات مسربه ولا اعرف الشخص الي سربها لعب فيها قبل ماينشرها عشان يخرب سمعه راعي الملفات وفيه احتمالات اكثر من ذي
ف اشوف بعض الردود تقول الملفات ماتستاهل سعرها 
اي نعم ملفات مسربه ماتستاهل حتى 1دولار
اما الملفات الي من صاحبها فهو يحدد قيمتها 
مع اني ماقد حملت الملفات ذي ولا ابي احملها
نصيحتي للناس الي حملوها
لا تضيع وقتك في هذي الملفات الي ماتعرف اصلاً وش بداخلها من مفاجات ومشاكل
وخذ لك ملفات محترمه وفي اكثر من 100ملفات بمنتديات الاجانب 
المقصد انك ماتضيع وقتك في حل مشكله وراها مشكله

فالنهايه ملفات مسربه وانا متأكد ان مشاكل الملفات المسربه مو موجوده عند صاحب الملفات
والسلام خير الختام


الحرام حرام , واللي يحتقر السيئة حتى لو كانت صغيرة يعتبر شخص جاهل ومايعرف ربنا
الملفات الرجال تعبان فيها وشغال فيها سنين وأي شخص يستعملها فهي في ذمته إلى يوم القيامة
احنا مو كفار عشان نقتدي بالكفار اللي سرقو ملفات مارتي وغيره 
ماادري كيف الوحد له وجه يجيب ملفات مسروقة وبكل وقاحة وقلة حيا يجي يستفسر عن مشاكلها ..

توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
12-06-2020 06:29 مساء
[8]
وعالعموم غالبية المشاكل في نسخة زيتا حلولها سهلة جدا وماتحتاج الكثير من الخبرة اصلا
بس الحرام مايدوم ..

توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 828
المشاركات : 4
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
12-06-2020 06:48 مساء
[9]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: dooooodi
وعالعموم غالبية المشاكل في نسخة زيتا حلولها سهلة جدا وماتحتاج الكثير من الخبرة اصلا
بس الحرام مايدوم ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: dooooodi
وعالعموم غالبية المشاكل في نسخة زيتا حلولها سهلة جدا وماتحتاج الكثير من الخبرة اصلا
بس الحرام مايدوم ..


يا قلبي انت زعلان ليه ماهو اكيد صاحب الملفات دي سرق الراجل الي سربها دا او عمل معاه حركة نداله متقنعنيش ان واحد يجي يسرب ملفات شخص يبيعها ب فلوس بدون ما يكون سوا له شي 

وماعتقدش انه هوا  ال سربها دا لعب فيها عشان يحصل فيها مشاكل لو ف النهاية برضو مش هيستفاد حاجه لو نزلها خربانه وبكدا يبقا الملفات ملهاش لازمه 

متزعلش نفسك  ف النهاية نرجع نقول غلطة صاحب الملفات نفسه مش غلطة الناس  من يومها الناس بتلاقي ملفات مرفوعة بتحملها وانا شخصيا حملتها لا تيجي تقول الحرام ما يدوم  وكلام فاضي 

الناس ايه ذنبها  واحد غلط معا واحد راح الواحد دا حرق دمه وسربله ملفاته ولاناس حملتها يبقا الناس ايه ذنبها ؟ أعقل الكلام زين  انا مش بقولك كدا عشان انا كاره صاحب الملفات ولا كارهك بلعكس انا بقول الصح والمفروض ينقال دي الحقيقه 

 
تم تحرير الموضوع بواسطة :AbuYasseR بتاريخ:12-06-2020 06:53 مساء.
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
12-06-2020 07:07 مساء
[10]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: AbuYasseR
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: dooooodi
وعالعموم غالبية المشاكل في نسخة زيتا حلولها سهلة جدا وماتحتاج الكثير من الخبرة اصلا
بس الحرام مايدوم ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: dooooodi
وعالعموم غالبية المشاكل في نسخة زيتا حلولها سهلة جدا وماتحتاج الكثير من الخبرة اصلا
بس الحرام مايدوم ..


يا قلبي انت زعلان ليه ماهو اكيد صاحب الملفات دي سرق الراجل الي سربها دا او عمل معاه حركة نداله متقنعنيش ان واحد يجي يسرب ملفات شخص يبيعها ب فلوس بدون ما يكون سوا له شي 

وماعتقدش انه هوا  ال سربها دا لعب فيها عشان يحصل فيها مشاكل لو ف النهاية برضو مش هيستفاد حاجه لو نزلها خربانه وبكدا يبقا الملفات ملهاش لازمه 

متزعلش نفسك  ف النهاية نرجع نقول غلطة صاحب الملفات نفسه مش غلطة الناس  من يومها الناس بتلاقي ملفات مرفوعة بتحملها وانا شخصيا حملتها لا تيجي تقول الحرام ما يدوم  وكلام فاضي 

الناس ايه ذنبها  واحد غلط معا واحد راح الواحد دا حرق دمه وسربله ملفاته ولاناس حملتها يبقا الناس ايه ذنبها ؟ أعقل الكلام زين  انا مش بقولك كدا عشان انا كاره صاحب الملفات ولا كارهك بلعكس انا بقول الصح والمفروض ينقال دي الحقيقه 

 


ماتقدر تحكم ان صاحب الملفات سارقها الملفات التركية اغلبها تنزل في مواقع رسمية وبرضى اصحابها 
الملفات مليانة في المواقع الاجنبية لو عندك سالفة روح حملها وعربها بنفسك 
لا تروح تسرق ملفات الرجال بحجة انه ماعرف يشفرها !!
انتا تحارب الغلط بالغلط ؟؟؟!

توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 810
المشاركات : 8
الجنس : ذكر
الدعوات : 1
يتابعهم : 0
يتابعونه : 2
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
12-06-2020 07:34 مساء
[11]
جميع المشاكل التي تواجه الناس هي gcc49 كما قالوا في الأعلى، لا تتكلم على مشاكل الملفات وأنت لا تعرف طريقة تشغيلها حتى (الكلام ليس موجه لك، لمن يشتكي أن النسخة المسربة بها مشاكل)
بخصوص النسخة المسربة 
النسخة المسربة هي نفسها التي تباع ومطابقة لها، لم أقم بتعديل واحد عليها
لذا إن وُجد أي مشاكل فهي بسبب صاحب الملفات مثل مشكلة الدواب التي نشر عنها صاحب الملفات في ديف حتى يساعده أحدهم.
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JONIOR
كلامك صحيح 100%

الملفات الشخص الى سربها سربها بها أخطاء لأن صراحة حكاية أنه يسربها من دون أخطاء فدى لوحدها شيئ غير عادى

أنا عن تجربه حملت الملفات و حاولت التعديل كل ما أجى أعدل شيئ السيرفر ما يفتح أخر شئ حاولت أعدل على item_proto

السيرفر وقف ويعطينى connection refused

فأنا أنصح صاحب الملفات أنه يعيد يبيعها تانى لأن ما أحد بيستفيد من ملفات لأنها كلها أخطاء ما تعرف تعدل على شيئ فيها

تقبل مرورى ,,

 

هذا لأن تعديلاتك خاطئة وليس لديك خبرة في البرمجة صديقي 
ف لا تستغرب أن تعديلاتك تأتي بمشاكل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 828
المشاركات : 4
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
12-06-2020 07:43 مساء
[12]


ماتقدر تحكم ان صاحب الملفات سارقها الملفات التركية اغلبها تنزل في مواقع رسمية وبرضى اصحابها 
الملفات مليانة في المواقع الاجنبية لو عندك سالفة روح حملها وعربها بنفسك 
لا تروح تسرق ملفات الرجال بحجة انه ماعرف يشفرها !!
انتا تحارب الغلط بالغلط ؟؟؟![/quote]


ي قلبي انا ما ققلت  انه سارقها انا بقول هوا اكيد عمل شي غلط مع الرجال ال سربلو الملفات 

ولا تقول اني اتحجج  وتدخل كلام ببعضو للهروب من صلب المضوع  جالس تقول كلام انا ما قلتو اصلا 

يعنني ايه بحجه انه ما عرف يشفرها انا قلت كدا ؟ 

 وبعدين لا تجي تقولي عندك سالفه روح خذها من التركي وعربها  لان هذأ تعتبر أهانه لي وانا لا أقبل  ذالك 

لا تفكر حالك ملك العالم ف البرمجة  من 3 سنوات لما كنت ف البرمجة انا مكنتش انت اصلا طلعلك حس ولا حد عرف عنك شي 

وأسال عني  ماركو ماهر وكل الناس القديمه بيقلولك من KingMT2   والحين انا رجعت  من تاني .

التعريب ال تحكي عنه انت دا ما ياخذ ف ايدي  30 دقيقه بظبط كامل هذي لعبتي

لا تتفلسف علينا بالله وانت مانك فاهم شي وتبي تتقاتل علي شي تاففه وتقولني اشياء انا ما قلتها ولو تبي تتقاتل انا مستعد  وبعون الله هثبت وجودي  انا مش بخاف من حد 

انا بقول الصح ف وش التخين  لو زعلان من كلامي يا حبيبي فقط قل خيرأ او تصمت . 

 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
12-06-2020 07:54 مساء
[13]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: AbuYasseR

ماتقدر تحكم ان صاحب الملفات سارقها الملفات التركية اغلبها تنزل في مواقع رسمية وبرضى اصحابها 
الملفات مليانة في المواقع الاجنبية لو عندك سالفة روح حملها وعربها بنفسك 
لا تروح تسرق ملفات الرجال بحجة انه ماعرف يشفرها !!
انتا تحارب الغلط بالغلط ؟؟؟!



ي قلبي انا ما ققلت  انه سارقها انا بقول هوا اكيد عمل شي غلط مع الرجال ال سربلو الملفات 

ولا تقول اني اتحجج  وتدخل كلام ببعضو للهروب من صلب المضوع  جالس تقول كلام انا ما قلتو اصلا 

يعنني ايه بحجه انه ما عرف يشفرها انا قلت كدا ؟ 

 وبعدين لا تجي تقولي عندك سالفه روح خذها من التركي وعربها  لان هذأ تعتبر أهانه لي وانا لا أقبل  ذالك 

لا تفكر حالك ملك العالم ف البرمجة  من 3 سنوات لما كنت ف البرمجة انا مكنتش انت اصلا طلعلك حس ولا حد عرف عنك شي 

وأسال عني  ماركو ماهر وكل الناس القديمه بيقلولك من KingMT2   والحين انا رجعت  من تاني .

التعريب ال تحكي عنه انت دا ما ياخذ ف ايدي  30 دقيقه بظبط كامل هذي لعبتي

لا تتفلسف علينا بالله وانت مانك فاهم شي وتبي تتقاتل علي شي تاففه وتقولني اشياء انا ما قلتها ولو تبي تتقاتل انا مستعد  وبعون الله هثبت وجودي  انا مش بخاف من حد 

انا بقول الصح ف وش التخين  لو زعلان من كلامي يا حبيبي فقط قل خيرأ او تصمت . 

 [/quote]

انتا شكلك متخلف او شي زي كذا فا انا ماراح اضيع وقتي معاك 
كلامي واضح عندك خبرة وملك البرمجة روح اتوكل عرب ملفات واشتغل عليها 
لا تسرق ملفات غيرك ياملك البرمجة ياخطير يا سوبر مان انا ترا ماودي اكثر هرج معاك لاني مكبر عقلي
ولا وربك اني اقدر امسح بك بلاط اي ارض توقف عليها يا فرخ : )

توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 849
المشاركات : 9
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 2
الإجابات المقدمة : 1
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 20
13-06-2020 12:38 صباحا
[14]
اسمحو لى ان اعلق بما ان الموضوع نقاش
والله وحده يعلم انى لا اعرف صاحبه او لدى سبب محدد للحقد عليه
لانه موسيقى عندما يقول احد الحق او يقول شيء بشكل عام نقول عليه حاقد دون مناقشته حتى

عن نقطة الحرام اتحدث:
A1- اتعجب بمن يقول حرام وتعب صاحب الملفات.

صديقى ماتين بكبرها مسروقة من الشركة الام لا حرام من الحرام!

اما عن النسخة رايت احد التعليقات قال شغل سنين

النسخة بالاساس تعود لسورس مارتى  " المسرب "  حرام؟
وقام شخص تركى بتطويرها ونشرها على Turkmmo
ثم جاء صاحب النسخة قام مشكور بتطويرها  وبيعها
اذا رجعنا لنسخة المنشورة فى تركمو فاغلب الانظمة مركبه  فقط بعض الامور التى اضافت 
قمت بالقاء نظرة سريعة على بعض الانظمة حصلت انه تركيب اغلب الانظمة
تم عن طريق سحب هذه الانظمة من سورسات وملفات اخرى وهذا يدل على قلة خبرة الملقب بزيتا

فاتعجب بمن يقول كيف تستفسر عن مشاكل ملفات مسروقة

وبالاساس النسخة بكبرها مسروقة وتعود للشركة الام ثم جاء شخص  " مارتى ساما" قام بالتطوير ثم تم تسريبه مثل ماحدث الان ثم جاء شخص تركى طورها ونشرها ثم جاء اخونا العربى طورها وتسربت؟ وبعد كل هذه السلسلة الجميل تتحدثون عن الحرام
لا تعليق


نصيحة مجانيةً لا تهاجم او تدافع عن احد الا واذا كان لديك العلم لان اشوف التعليقات بين مهاجم ومتعاطف ولا احد يتحدث بجدية  او بعقلانية
هذا ليس جديد  حدث ذلك كثير ايام منظمة قانون الهكر ايام الخوالى بين عدة اعضاء

وحبب اوجه نصيحة لصاحب الموضوع المبرمج المعتمد. حقيقة لا اعلم ماهى الية اعطاء الشخص هنا  لقب مبرمج معتمد عموماً

انت تعلم من البداية ان موضوعك سوف يكون به مناوشات وكلام ماله داعى لكن وانا واثق انك متعمد هذا شيء
وهذا شيء يدل انك انسان فاضى

الله يهدينا
ونامل تقبل تعليق بكل احترام وصدر رحب

 
تم تحرير الموضوع بواسطة :Khaled بتاريخ:13-06-2020 12:47 صباحا.
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 256
المشاركات : 428
الجنس : ذكر
يتابعهم : 16
يتابعونه : 8
الإجابات المقدمة : 19
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 210
موقعي : زيارة موقعي
13-06-2020 01:00 صباحا
[15]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: Khaled
اسمحو لى ان اعلق بما ان الموضوع نقاش
والله وحده يعلم انى لا اعرف صاحبه او لدى سبب محدد للحقد عليه
لانه موسيقى عندما يقول احد الحق او يقول شيء بشكل عام نقول عليه حاقد دون مناقشته حتى

عن نقطة الحرام اتحدث:
A1- اتعجب بمن يقول حرام وتعب صاحب الملفات.

صديقى ماتين بكبرها مسروقة من الشركة الام لا حرام من الحرام!

اما عن النسخة رايت احد التعليقات قال شغل سنين

النسخة بالاساس تعود لسورس مارتى  " المسرب "  حرام؟
وقام شخص تركى بتطويرها ونشرها على Turkmmo
ثم جاء صاحب النسخة قام مشكور بتطويرها  وبيعها
اذا رجعنا لنسخة المنشورة فى تركمو فاغلب الانظمة مركبه  فقط بعض الامور التى اضافت 
قمت بالقاء نظرة سريعة على بعض الانظمة حصلت انه تركيب اغلب الانظمة
تم عن طريق سحب هذه الانظمة من سورسات وملفات اخرى وهذا يدل على قلة خبرة الملقب بزيتا

فاتعجب بمن يقول كيف تستفسر عن مشاكل ملفات مسروقة

وبالاساس النسخة بكبرها مسروقة وتعود للشركة الام ثم جاء شخص  " مارتى ساما" قام بالتطوير ثم تم تسريبه مثل ماحدث الان ثم جاء شخص تركى طورها ونشرها ثم جاء اخونا العربى طورها وتسربت؟ وبعد كل هذه السلسلة الجميل تتحدثون عن الحرام
لا تعليق


نصيحة مجانيةً لا تهاجم او تدافع عن احد الا واذا كان لديك العلم لان اشوف التعليقات بين مهاجم ومتعاطف ولا احد يتحدث بجدية  او بعقلانية
هذا ليس جديد  حدث ذلك كثير ايام منظمة قانون الهكر ايام الخوالى بين عدة اعضاء

وحبب اوجه نصيحة لصاحب الموضوع المبرمج المعتمد. حقيقة لا اعلم ماهى الية اعطاء الشخص هنا  لقب مبرمج معتمد عموماً

انت تعلم من البداية ان موضوعك سوف يكون به مناوشات وكلام ماله داعى لكن وانا واثق انك متعمد هذا شيء
وهذا شيء يدل انك انسان فاضى

الله يهدينا
ونامل تقبل تعليق بكل احترام وصدر رحب

 

سبحان الله 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 828
المشاركات : 4
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
15-06-2020 12:08 صباحا
[16]

انتا شكلك متخلف او شي زي كذا فا انا ماراح اضيع وقتي معاك 
كلامي واضح عندك خبرة وملك البرمجة روح اتوكل عرب ملفات واشتغل عليها 
لا تسرق ملفات غيرك ياملك البرمجة ياخطير يا سوبر مان انا ترا ماودي اكثر هرج معاك لاني مكبر عقلي
ولا وربك اني اقدر امسح بك بلاط اي ارض توقف عليها يا فرخ : )[/quote]


أقسم بالله ما في حد متخلف  غيرك . 

ولولأ أحترامي لصاحب المنظمة لأهين ال جاب ابوك  الفرخ دا ابوك لانه ما عرف يربيك كيف تتكلم مع الناس  باحترام يا عـــرص . 

جاي تتكلم عن الحلال والحرام  وبتدافع عن واحد هوا أصلا حرامي وكله شغل نسخ + لصق  هوا سارقها اصلا من التركي وكل ال عمله انه عربها  وبرضو مش بمجهوده دا نسخ + لصق <  

ويقولك للبيع  أتقو الله 

دا انتو كلكم شوية حراميه ف بعض 

وسبحان الله ال فوق رأسه بطحه بيحسس عليهأ 

وقع ب لسانه لوحده  وجاي يقولي اتحجج انه ما عرف يشفرها  مع اني مقولتش كدا بس سبحان الله اللسان لوحده بيقع 

ههههههههههههه سبحان الله اول مره اشوف مبرمج مطور ملفات كامله بايده مثل ما يدعي وما عرف يشفر الكلاينت ههههههههههههه

دا دليل علي انه فاشل يا فرخي  والي بيدافع عنه مثله مناااااااااااااااااااااااافق < 


وأتمني من كويست اغلاق الموضوع دا لانه زاد عن حده  بسبب واحد زباله اساسا مش متربي  < 
 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 51
المشاركات : 173
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 4
الإجابات المقدمة : 7
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 100
15-06-2020 12:35 صباحا
[17]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: AbuYasseR
انتا شكلك متخلف او شي زي كذا فا انا ماراح اضيع وقتي معاك 
كلامي واضح عندك خبرة وملك البرمجة روح اتوكل عرب ملفات واشتغل عليها 
لا تسرق ملفات غيرك ياملك البرمجة ياخطير يا سوبر مان انا ترا ماودي اكثر هرج معاك لاني مكبر عقلي
ولا وربك اني اقدر امسح بك بلاط اي ارض توقف عليها يا فرخ : )



أقسم بالله ما في حد متخلف  غيرك . 

ولولأ أحترامي لصاحب المنظمة لأهين ال جاب ابوك  الفرخ دا ابوك لانه ما عرف يربيك كيف تتكلم مع الناس  باحترام يا عـــرص . 

جاي تتكلم عن الحلال والحرام  وبتدافع عن واحد هوا أصلا حرامي وكله شغل نسخ + لصق  هوا سارقها اصلا من التركي وكل ال عمله انه عربها  وبرضو مش بمجهوده دا نسخ + لصق <  

ويقولك للبيع  أتقو الله 

دا انتو كلكم شوية حراميه ف بعض 

وسبحان الله ال فوق رأسه بطحه بيحسس عليهأ 

وقع ب لسانه لوحده  وجاي يقولي اتحجج انه ما عرف يشفرها  مع اني مقولتش كدا بس سبحان الله اللسان لوحده بيقع 

ههههههههههههه سبحان الله اول مره اشوف مبرمج مطور ملفات كامله بايده مثل ما يدعي وما عرف يشفر الكلاينت ههههههههههههه

دا دليل علي انه فاشل يا فرخي  والي بيدافع عنه مثله مناااااااااااااااااااااااافق < 


وأتمني من كويست اغلاق الموضوع دا لانه زاد عن حده  بسبب واحد زباله اساسا مش متربي  < 
 [/quote]
ما يحتاج تسوي حساب ثاني عشان تسب ترا فيه شيء اسمه فحص IP laugh

توقيع: LooL
يجب عليك التسجيل لمشاهدة الرابط

KEEPER FILES V2
COMING SOON FOR FREE..

التواصل في الرسائل الخاصة فقط
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 828
المشاركات : 4
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
15-06-2020 01:24 صباحا
[18]

ما يحتاج تسوي حساب ثاني عشان تسب ترا فيه شيء اسمه فحص IP [/quote]

اولأ  هوا الي سب ي مطبلاتي  وبدا ب الغلط  ثانيأ انا مش بتهدد  ثالثا بقا ودا الاهم  انتو   بامانه تطبيلكم  وراسي  

وباللنسبه  لل IP الي تحكي عنه ما يخش ف ذمتي ب1 قرش  لاني مش بدي اي حد فيكم اي أهتمام مع أحترامي ل كويست 

انا دخلت هنا   مش عاشق جمال عيونك  ولا ل  امثالك  انا بحط علي اي حد حرامي ونصاب  وسبق وقلت الي مش عاجبه كلامي ينتحر ويموت بقهره انا بقول الصح 

ياخي والله أضحكتني  قال اي بي  laugh

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 461
المشاركات : 50
الجنس : ذكر
يتابعهم : 1
يتابعونه : 1
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
15-06-2020 02:36 صباحا
[19]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JONIOR
كلامك صحيح 100%

الملفات الشخص الى سربها سربها بها أخطاء لأن صراحة حكاية أنه يسربها من دون أخطاء فدى لوحدها شيئ غير عادى

أنا عن تجربه حملت الملفات و حاولت التعديل كل ما أجى أعدل شيئ السيرفر ما يفتح أخر شئ حاولت أعدل على item_proto

السيرفر وقف ويعطينى connection refused

فأنا أنصح صاحب الملفات أنه يعيد يبيعها تانى لأن ما أحد بيستفيد من ملفات لأنها كلها أخطاء ما تعرف تعدل على شيئ فيها

تقبل مرورى ,,

 


صح كلامك
.
مبرمج خاص بنا قعد 24 ساعه وهو يصلح في اخطأ حتى صلح اغلب اخطأ و تم تشغيلها في السيرفر .
ولكن لم يكمل باقي اخطأ وهدا بسبب ملفات مسربه

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 604
المشاركات : 49
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الإجابات المقدمة : 1
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 20
15-06-2020 02:56 صباحا
[20]
الموضوع عن ملفات جوكر زاد عن حده
كل شوي يطلع مدافع ومؤيد بإختلاف في الاسم ويتحدث

أتمنى إغلاق الموضوع 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
15-06-2020 02:34 مساء
[21]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: AbuYasseR
انتا شكلك متخلف او شي زي كذا فا انا ماراح اضيع وقتي معاك 
كلامي واضح عندك خبرة وملك البرمجة روح اتوكل عرب ملفات واشتغل عليها 
لا تسرق ملفات غيرك ياملك البرمجة ياخطير يا سوبر مان انا ترا ماودي اكثر هرج معاك لاني مكبر عقلي
ولا وربك اني اقدر امسح بك بلاط اي ارض توقف عليها يا فرخ : )



أقسم بالله ما في حد متخلف  غيرك . 

ولولأ أحترامي لصاحب المنظمة لأهين ال جاب ابوك  الفرخ دا ابوك لانه ما عرف يربيك كيف تتكلم مع الناس  باحترام يا عـــرص . 

جاي تتكلم عن الحلال والحرام  وبتدافع عن واحد هوا أصلا حرامي وكله شغل نسخ + لصق  هوا سارقها اصلا من التركي وكل ال عمله انه عربها  وبرضو مش بمجهوده دا نسخ + لصق <  

ويقولك للبيع  أتقو الله 

دا انتو كلكم شوية حراميه ف بعض 

وسبحان الله ال فوق رأسه بطحه بيحسس عليهأ 

وقع ب لسانه لوحده  وجاي يقولي اتحجج انه ما عرف يشفرها  مع اني مقولتش كدا بس سبحان الله اللسان لوحده بيقع 

ههههههههههههه سبحان الله اول مره اشوف مبرمج مطور ملفات كامله بايده مثل ما يدعي وما عرف يشفر الكلاينت ههههههههههههه

دا دليل علي انه فاشل يا فرخي  والي بيدافع عنه مثله مناااااااااااااااااااااااافق < 


وأتمني من كويست اغلاق الموضوع دا لانه زاد عن حده  بسبب واحد زباله اساسا مش متربي  < 
 [/quote]



الحديد يذوب والقحبة ماتتوب 



159221322323651

جالس تعدل على كلامك يامتخلف عشان تبين نفسك انك الصح وان محد زيك + خايف تجي بحسابك الاصلي اللي حاطط فيه صورة جبهتك يامتخلف يا اهبل ؟؟!

159221355255151




واحترامك ياابن الجزمة لكل اعضاء المنظمة ورجولهم فحلقك بغيت ولا مابغيت مو لكويست لحاله !!

وبالنسبة لأبوي لو بتعرف هو فرخ ولا لا روح اسأل أمك عنه wink_3




 


تم تحرير الموضوع بواسطة :dooooodi بتاريخ:15-06-2020 02:35 مساء.
توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
15-06-2020 02:42 مساء
[22]
وبعدين انتا اش دخل ام ام امك فيه سارقها ولا ناسخها ولا انشاء الله حتى مخترعها !!
مو انتا ملك البرمجة يازبالة ؟؟ روح انقلع سويلك ملفات ولا تجلس تنابح !

توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 256
المشاركات : 428
الجنس : ذكر
يتابعهم : 16
يتابعونه : 8
الإجابات المقدمة : 19
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 210
موقعي : زيارة موقعي
15-06-2020 04:40 مساء
[23]
دخلت برمجه ماتين من 9 شهور
ودخلت المنظمه من 1 شهر 
اللي عرفتوا خارج المنظمه خسرتوا داخلها
واللي ما كلمتوا من قبل الان صديق لي
سبحان الله
الكل ينظر للاخرين بنظره حقد
سواء في مال أو ملفات أو أي شئ
ميعرفوش ان ده الرزق من عند ربنا
زي اللي وقف بيعه ليا وقفل استضافته
او اللي قفل فونه او اللي حب يعرف شغلي ويعمل زيه
في الاخر استفدتوا اي ؟!
الحمدلله علي كل شئ 
مفيش حدء يقدر يوقف رزق غيره
كلنا مرتاحين وربنا ساتر عيوبنا كلنا
ليه الكل بيحقد علي بعضه
بأمانه انا مش عارف ازاي اقعد مع حد وناكل عيش وملح
والاقيه في ماتين بيعمل حوار ويبوظ سمعته ويخليني اخسره
هو العيش والملح رخيص للدرجادي ؟!
بعيدا عن ماتين نهائي لاني مبعترفش بحد
هو مش المحترم بيجبر اللي قدامه بالاحترام ؟
ولا الاحترام بالتكبر ؟ّ!
انا دخلت المنظمه من شهر بس وللأسف
انا كل يوم بعمل عداوه مع شخص 
رغم اني مش عايز منكم حاجه غير الرد المحترم
عالأقل بالمثل
راجعوا حساباتكم لان المنظمه بقي شكلها وحش اوي وكل يوم نلاقي حوارات

 

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 621
المشاركات : 300
الجنس : ذكر
الدعوات : 3
الإنذارات : 3
يتابعهم : 22
يتابعونه : 3
الإجابات المقدمة : 4
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 55
15-06-2020 05:02 مساء
[24]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: Khaled
اسمحو لى ان اعلق بما ان الموضوع نقاش
والله وحده يعلم انى لا اعرف صاحبه او لدى سبب محدد للحقد عليه
لانه موسيقى عندما يقول احد الحق او يقول شيء بشكل عام نقول عليه حاقد دون مناقشته حتى

عن نقطة الحرام اتحدث:
A1- اتعجب بمن يقول حرام وتعب صاحب الملفات.

صديقى ماتين بكبرها مسروقة من الشركة الام لا حرام من الحرام!

اما عن النسخة رايت احد التعليقات قال شغل سنين

النسخة بالاساس تعود لسورس مارتى  " المسرب "  حرام؟
وقام شخص تركى بتطويرها ونشرها على Turkmmo
ثم جاء صاحب النسخة قام مشكور بتطويرها  وبيعها
اذا رجعنا لنسخة المنشورة فى تركمو فاغلب الانظمة مركبه  فقط بعض الامور التى اضافت 
قمت بالقاء نظرة سريعة على بعض الانظمة حصلت انه تركيب اغلب الانظمة
تم عن طريق سحب هذه الانظمة من سورسات وملفات اخرى وهذا يدل على قلة خبرة الملقب بزيتا

فاتعجب بمن يقول كيف تستفسر عن مشاكل ملفات مسروقة

وبالاساس النسخة بكبرها مسروقة وتعود للشركة الام ثم جاء شخص  " مارتى ساما" قام بالتطوير ثم تم تسريبه مثل ماحدث الان ثم جاء شخص تركى طورها ونشرها ثم جاء اخونا العربى طورها وتسربت؟ وبعد كل هذه السلسلة الجميل تتحدثون عن الحرام
لا تعليق


نصيحة مجانيةً لا تهاجم او تدافع عن احد الا واذا كان لديك العلم لان اشوف التعليقات بين مهاجم ومتعاطف ولا احد يتحدث بجدية  او بعقلانية
هذا ليس جديد  حدث ذلك كثير ايام منظمة قانون الهكر ايام الخوالى بين عدة اعضاء

وحبب اوجه نصيحة لصاحب الموضوع المبرمج المعتمد. حقيقة لا اعلم ماهى الية اعطاء الشخص هنا  لقب مبرمج معتمد عموماً

انت تعلم من البداية ان موضوعك سوف يكون به مناوشات وكلام ماله داعى لكن وانا واثق انك متعمد هذا شيء
وهذا شيء يدل انك انسان فاضى

الله يهدينا
ونامل تقبل تعليق بكل احترام وصدر رحب

جزاك الله كل الخير كلامك  صريح 100/100


غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
15-06-2020 05:07 مساء
[25]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JO K ER
دخلت برمجه ماتين من 9 شهور
ودخلت المنظمه من 1 شهر 
اللي عرفتوا خارج المنظمه خسرتوا داخلها
واللي ما كلمتوا من قبل الان صديق لي
سبحان الله
الكل ينظر للاخرين بنظره حقد
سواء في مال أو ملفات أو أي شئ
ميعرفوش ان ده الرزق من عند ربنا
زي اللي وقف بيعه ليا وقفل استضافته
او اللي قفل فونه او اللي حب يعرف شغلي ويعمل زيه
في الاخر استفدتوا اي ؟!
الحمدلله علي كل شئ 
مفيش حدء يقدر يوقف رزق غيره
كلنا مرتاحين وربنا ساتر عيوبنا كلنا
ليه الكل بيحقد علي بعضه
بأمانه انا مش عارف ازاي اقعد مع حد وناكل عيش وملح
والاقيه في ماتين بيعمل حوار ويبوظ سمعته ويخليني اخسره
هو العيش والملح رخيص للدرجادي ؟!
بعيدا عن ماتين نهائي لاني مبعترفش بحد
هو مش المحترم بيجبر اللي قدامه بالاحترام ؟
ولا الاحترام بالتكبر ؟ّ!
انا دخلت المنظمه من شهر بس وللأسف
انا كل يوم بعمل عداوه مع شخص 
رغم اني مش عايز منكم حاجه غير الرد المحترم
عالأقل بالمثل
راجعوا حساباتكم لان المنظمه بقي شكلها وحش اوي وكل يوم نلاقي حوارات

 


 كمية حقد على رزق الرجال غير طبيعية, حاجة ترفع الضغط أقسم بالله
يجلسو يعيبو ف ملفاته سنين ولمن تنتشر كلهم يحملوها  ومسميين نفسهم مبرمجين محترفين
والله العظيم خبرتي فالبرمجة بالسالب ومافكرت حتى اني اسحب ولا صورة من ملفات الجوكر
ولا عجبتني اصلا 
 
تم تحرير الموضوع بواسطة :dooooodi بتاريخ:15-06-2020 05:08 مساء.
توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 256
المشاركات : 428
الجنس : ذكر
يتابعهم : 16
يتابعونه : 8
الإجابات المقدمة : 19
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 210
موقعي : زيارة موقعي
15-06-2020 05:18 مساء
[26]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: dooooodi
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JO K ER
دخلت برمجه ماتين من 9 شهور
ودخلت المنظمه من 1 شهر 
اللي عرفتوا خارج المنظمه خسرتوا داخلها
واللي ما كلمتوا من قبل الان صديق لي
سبحان الله
الكل ينظر للاخرين بنظره حقد
سواء في مال أو ملفات أو أي شئ
ميعرفوش ان ده الرزق من عند ربنا
زي اللي وقف بيعه ليا وقفل استضافته
او اللي قفل فونه او اللي حب يعرف شغلي ويعمل زيه
في الاخر استفدتوا اي ؟!
الحمدلله علي كل شئ 
مفيش حدء يقدر يوقف رزق غيره
كلنا مرتاحين وربنا ساتر عيوبنا كلنا
ليه الكل بيحقد علي بعضه
بأمانه انا مش عارف ازاي اقعد مع حد وناكل عيش وملح
والاقيه في ماتين بيعمل حوار ويبوظ سمعته ويخليني اخسره
هو العيش والملح رخيص للدرجادي ؟!
بعيدا عن ماتين نهائي لاني مبعترفش بحد
هو مش المحترم بيجبر اللي قدامه بالاحترام ؟
ولا الاحترام بالتكبر ؟ّ!
انا دخلت المنظمه من شهر بس وللأسف
انا كل يوم بعمل عداوه مع شخص 
رغم اني مش عايز منكم حاجه غير الرد المحترم
عالأقل بالمثل
راجعوا حساباتكم لان المنظمه بقي شكلها وحش اوي وكل يوم نلاقي حوارات

 


 كمية حقد على رزق الرجال غير طبيعية, حاجة ترفع الضغط أقسم بالله
يجلسو يعيبو ف ملفاته سنين ولمن تنتشر كلهم يحملوها  ومسميين نفسهم مبرمجين محترفين
والله العظيم خبرتي فالبرمجة بالسالب ومافكرت حتى اني اسحب ولا صورة من ملفات الجوكر
ولا عجبتني اصلا 
 

والله ما يهمني اي ملفات موجوده
وزيتا كويسه بس مبتنفعش لمبرمج 
تنفع لواحد هيفتح سيرفر
ثم انا شوفت شويه كدب وحوارات لحد ما اتهريت وبقول الصحاب علي عيبها
لكن توصل لغدر العيش والملح 
كدا مفيش احترام نهائي
ربنا يصلح حالكم والحمدلله انا اقل واحد فيهم
ومش لازمني اي القاب بس ربنا كرمني بكل شئ
وبسوي اي شئ عرب وغير عرب
الرزق مش بفلوس بس
واللي يقول معاملتي وحشه - ده علشان مش ماشيه معاكم - وانا مبعرفش اطبل لحد
كلكم طلعتوا فاشوش والمحترم بيجبر الناس تحترمه
كل يوم الاقي انا مبرمج وانا سوبر ماريو
---
استفدت اي بالتكبر ده ؟!
ليه كله بيتنطط علي كله ؟
ما كله يخليه في حاله ونتسابق في الخير
مش في الشر - كل اللي داخل في المنظمه
علشان يربح منها لكن مفيش مساعده
شوف اي مساعده نزلت كان غرضها تشهير فقط

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 167
المشاركات : 678
الجنس : ذكر
الدعوات : 2
الإنذارات : 2
يتابعهم : 5
يتابعونه : 7
الإجابات المقدمة : 34
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 420
15-06-2020 05:32 مساء
[27]
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JO K ER
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: dooooodi
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JO K ER
دخلت برمجه ماتين من 9 شهور
ودخلت المنظمه من 1 شهر 
اللي عرفتوا خارج المنظمه خسرتوا داخلها
واللي ما كلمتوا من قبل الان صديق لي
سبحان الله
الكل ينظر للاخرين بنظره حقد
سواء في مال أو ملفات أو أي شئ
ميعرفوش ان ده الرزق من عند ربنا
زي اللي وقف بيعه ليا وقفل استضافته
او اللي قفل فونه او اللي حب يعرف شغلي ويعمل زيه
في الاخر استفدتوا اي ؟!
الحمدلله علي كل شئ 
مفيش حدء يقدر يوقف رزق غيره
كلنا مرتاحين وربنا ساتر عيوبنا كلنا
ليه الكل بيحقد علي بعضه
بأمانه انا مش عارف ازاي اقعد مع حد وناكل عيش وملح
والاقيه في ماتين بيعمل حوار ويبوظ سمعته ويخليني اخسره
هو العيش والملح رخيص للدرجادي ؟!
بعيدا عن ماتين نهائي لاني مبعترفش بحد
هو مش المحترم بيجبر اللي قدامه بالاحترام ؟
ولا الاحترام بالتكبر ؟ّ!
انا دخلت المنظمه من شهر بس وللأسف
انا كل يوم بعمل عداوه مع شخص 
رغم اني مش عايز منكم حاجه غير الرد المحترم
عالأقل بالمثل
راجعوا حساباتكم لان المنظمه بقي شكلها وحش اوي وكل يوم نلاقي حوارات

 


 كمية حقد على رزق الرجال غير طبيعية, حاجة ترفع الضغط أقسم بالله
يجلسو يعيبو ف ملفاته سنين ولمن تنتشر كلهم يحملوها  ومسميين نفسهم مبرمجين محترفين
والله العظيم خبرتي فالبرمجة بالسالب ومافكرت حتى اني اسحب ولا صورة من ملفات الجوكر
ولا عجبتني اصلا 
 

والله ما يهمني اي ملفات موجوده
وزيتا كويسه بس مبتنفعش لمبرمج 
تنفع لواحد هيفتح سيرفر
ثم انا شوفت شويه كدب وحوارات لحد ما اتهريت وبقول الصحاب علي عيبها
لكن توصل لغدر العيش والملح 
كدا مفيش احترام نهائي
ربنا يصلح حالكم والحمدلله انا اقل واحد فيهم
ومش لازمني اي القاب بس ربنا كرمني بكل شئ
وبسوي اي شئ عرب وغير عرب
الرزق مش بفلوس بس
واللي يقول معاملتي وحشه - ده علشان مش ماشيه معاكم - وانا مبعرفش اطبل لحد
كلكم طلعتوا فاشوش والمحترم بيجبر الناس تحترمه
كل يوم الاقي انا مبرمج وانا سوبر ماريو
---
استفدت اي بالتكبر ده ؟!
ليه كله بيتنطط علي كله ؟
ما كله يخليه في حاله ونتسابق في الخير
مش في الشر - كل اللي داخل في المنظمه
علشان يربح منها لكن مفيش مساعده
شوف اي مساعده نزلت كان غرضها تشهير فقط


وقت الفشخرة تحصل 100 سوبرمان برمجة 
ولمن تشوف سيرفراتهم وتقارنها بسيرفرات المبرمجين (الحقيقيين) تضحك والله

توقيع: dooooodi
مُعتزل

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 256
المشاركات : 428
الجنس : ذكر
يتابعهم : 16
يتابعونه : 8
الإجابات المقدمة : 19
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 210
موقعي : زيارة موقعي
15-06-2020 05:47 مساء
[28]
المشكله تنتهي لو كل واحد منشغلش بغيره
لان الموضوع بقي ممل
الكل بيحقد علي غيره لي ؟
اللي مش عايز يساعد اهلا وسهلا
واللي حابب يساعد رزقه عند ربنا
المهم ميحدش يتدخل في شئون الاخرين
لانه يسمي حقد والله
او مشكله نفسيه

غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 10
المشاركات : 647
الجنس : ذكر
الدعوات : 1
يتابعهم : 4
يتابعونه : 25
الإجابات المقدمة : 16
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 430
15-06-2020 06:00 مساء
[29]
جميع من دخل منور الموضوع واهلا سهلاً biggrin2
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: JO K ER
دخلت برمجه ماتين من 9 شهور
ودخلت المنظمه من 1 شهر 
اللي عرفتوا خارج المنظمه خسرتوا داخلها
واللي ما كلمتوا من قبل الان صديق لي
سبحان الله
الكل ينظر للاخرين بنظره حقد
سواء في مال أو ملفات أو أي شئ
ميعرفوش ان ده الرزق من عند ربنا
زي اللي وقف بيعه ليا وقفل استضافته
او اللي قفل فونه او اللي حب يعرف شغلي ويعمل زيه
في الاخر استفدتوا اي ؟!
الحمدلله علي كل شئ 
مفيش حدء يقدر يوقف رزق غيره
كلنا مرتاحين وربنا ساتر عيوبنا كلنا
ليه الكل بيحقد علي بعضه
بأمانه انا مش عارف ازاي اقعد مع حد وناكل عيش وملح
والاقيه في ماتين بيعمل حوار ويبوظ سمعته ويخليني اخسره
هو العيش والملح رخيص للدرجادي ؟!
بعيدا عن ماتين نهائي لاني مبعترفش بحد
هو مش المحترم بيجبر اللي قدامه بالاحترام ؟
ولا الاحترام بالتكبر ؟ّ!
انا دخلت المنظمه من شهر بس وللأسف
انا كل يوم بعمل عداوه مع شخص 
رغم اني مش عايز منكم حاجه غير الرد المحترم
عالأقل بالمثل
راجعوا حساباتكم لان المنظمه بقي شكلها وحش اوي وكل يوم نلاقي حوارات

 

التجاهل نعمه حقيقه فأحرص انك ماتكثر الكلام عشان مايجيك صداعbiggrin2
ونورت الموضوع 
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: itachi
اولا اشوف عطيتوا الموضوع اكبر من حجمه  

تاني شي المشاكل اللي نزلت كلها لانهم مو عارفين ينصبوا الgcc49  علي  الفري بي اس دي  
ثالث شي  ناس كانت شارية  النسخة وجاتني تطلب حل مشاكل  لذلك المواضيع هي مافي منها فايدة  واتوقع انتهي  موضوع مارتي الاصلي لما تسرب سورسه الاصدار الاول ماصارت كل هالضجة 
ضفاكم

فعلاً الموضوع اكبر من حجمه ومقصد الموضوع هو عدم تضييع الوقت
ونورت الموضوعbiggrin2

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: IGNEEL
مشكلة سورس فهي بسيطة يلي معه Bsd قديم موجود عليه Gcc49 ملفات رح تشتغل 
لو تبي تسطب Gcc49 بأمر  Pkg  انسى لان Bsd لم تعود تدعم Gcc49 
ولكن هناك طريقة تأخذ وقت في الثبيث Gcc49 وهي 
Make iinstall 
smile يلي يبي يشغل الملفات لازم يبحث شوي .

لا ننسى ان الاوامر تختلف ع حسب الاصدار 
ونورت الموضوعbiggrin2
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: xDean
مثل ماقالو الاخوة IGNEEL و itachi 
الملفات لاتستدعي كل هذه الضجة
من كثر مشاكل التشغيل ضنيتها ملفات روبينيوم

مشكلتها الوحيدة ان سورسها يطلب gcc49 فقط لاغير
اما بالنسبة للاشخاص الي شغلو الملفات فقط باضافة
ليبات فلن تشتغل الملفات بسلاسة طبعا
فلا تقل ان الملفات بها مشاكل وانت مشغلها بصورة غير سليمة smile

 

هو شيء طبيعي لان كل سورس يحتاج gcc ع حسب علمي
ونورت الموضوعbiggrin2

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: Khaled
اسمحو لى ان اعلق بما ان الموضوع نقاش
والله وحده يعلم انى لا اعرف صاحبه او لدى سبب محدد للحقد عليه
لانه موسيقى عندما يقول احد الحق او يقول شيء بشكل عام نقول عليه حاقد دون مناقشته حتى

عن نقطة الحرام اتحدث:
A1- اتعجب بمن يقول حرام وتعب صاحب الملفات.

صديقى ماتين بكبرها مسروقة من الشركة الام لا حرام من الحرام!

اما عن النسخة رايت احد التعليقات قال شغل سنين

النسخة بالاساس تعود لسورس مارتى  " المسرب "  حرام؟
وقام شخص تركى بتطويرها ونشرها على Turkmmo
ثم جاء صاحب النسخة قام مشكور بتطويرها  وبيعها
اذا رجعنا لنسخة المنشورة فى تركمو فاغلب الانظمة مركبه  فقط بعض الامور التى اضافت 
قمت بالقاء نظرة سريعة على بعض الانظمة حصلت انه تركيب اغلب الانظمة
تم عن طريق سحب هذه الانظمة من سورسات وملفات اخرى وهذا يدل على قلة خبرة الملقب بزيتا

فاتعجب بمن يقول كيف تستفسر عن مشاكل ملفات مسروقة

وبالاساس النسخة بكبرها مسروقة وتعود للشركة الام ثم جاء شخص  " مارتى ساما" قام بالتطوير ثم تم تسريبه مثل ماحدث الان ثم جاء شخص تركى طورها ونشرها ثم جاء اخونا العربى طورها وتسربت؟ وبعد كل هذه السلسلة الجميل تتحدثون عن الحرام
لا تعليق


نصيحة مجانيةً لا تهاجم او تدافع عن احد الا واذا كان لديك العلم لان اشوف التعليقات بين مهاجم ومتعاطف ولا احد يتحدث بجدية  او بعقلانية
هذا ليس جديد  حدث ذلك كثير ايام منظمة قانون الهكر ايام الخوالى بين عدة اعضاء

وحبب اوجه نصيحة لصاحب الموضوع المبرمج المعتمد. حقيقة لا اعلم ماهى الية اعطاء الشخص هنا  لقب مبرمج معتمد عموماً

انت تعلم من البداية ان موضوعك سوف يكون به مناوشات وكلام ماله داعى لكن وانا واثق انك متعمد هذا شيء
وهذا شيء يدل انك انسان فاضى

الله يهدينا
ونامل تقبل تعليق بكل احترام وصدر رحب

 

وجهه نظرك منطقيه 
والموضوع مثل ماهو مكتوب بمحتواه مقصده عدم تضييع الوقت
+ الظاهر انك نسيت تعطيني النصيحه
ونورت الموضوعbiggrin2
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة: Dev.Ray
الموضوع عن ملفات جوكر زاد عن حده
كل شوي يطلع مدافع ومؤيد بإختلاف في الاسم ويتحدث

أتمنى إغلاق الموضوع 

مثل ماهو مكتوب بالعنوان نقاش
ونورت الموضوعbiggrin2

اتمنى من الاعضاء احترام البعض وعدم القذف كلنا اخوان ف الاسلام والموضوع مايستاهل القذف حتى
واعتذر ع الرد المتأخر(الكسل مشكلهlaugh)
ومنورين الموضوعblushing








توقيع: CSS
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: ” إِذَا مَاتَ الْإِنْسَانُ انْقَطَعَ عَنْهُ عَمَلُهُ إِلَّا مِنْ ثَلَاثَةٍ: إِلَّا مِنْ صَدَقَةٍ جَارِيَةٍ، أَوْ عِلْمٍ يُنْتَفَعُ بِهِ، أَوْ وَلَدٍ صَالِحٍ يَدْعُو لَهُ ” أخرجه مسلم في صحيحه (3/ 1255)
غير متواجد
معلومات الكاتب ▼
رقم العضوية : 994
المشاركات : 26
الجنس : ذكر
يتابعهم : 0
يتابعونه : 0
الرصيد : 0$
قوة السمعة : 10
25-08-2020 09:27 مساء
[30]
بدون فائدة @@ الموضوع

تم تحرير الموضوع بواسطة :Storm بتاريخ:25-08-2020 09:30 مساء.

الصفحة 1 من 2 < 1 2 > الأخيرة »


المواضيع المتشابهه
فتح الموضوع بصفحة مستقلة ملفات : زيتا 3 + التعريب
JOKERXDNT - بتاريخ: 04-10-2020 02:20 مساء
الردود : 24
الزوار : 1360
عدد المشاهدات:
عدد الردود:
1360
24
فتح الموضوع بصفحة مستقلة غير مجابة مشكلة بملفات زيتا 3 خاصة بالشراء من التجار
amd123 - بتاريخ: 29-09-2020 01:05 صباحا
الردود : 2
الزوار : 72
عدد المشاهدات:
عدد الردود:
72
2
فتح الموضوع بصفحة مستقلة ملفات : زيتا 3 + التعريب (ملفات محدثة)
MrData - بتاريخ: 18-09-2020 07:24 مساء
الردود : 12
الزوار : 1082
عدد المشاهدات:
عدد الردود:
1082
12
فتح الموضوع بصفحة مستقلة تمت الإجابة مشكله بسورس ملفات زيتا 3 (مغلق)
mrfijo - بتاريخ: 18-09-2020 11:26 صباحا
الردود : 8
الزوار : 242
عدد المشاهدات:
عدد الردود:
242
8
فتح الموضوع بصفحة مستقلة غير مجابة مشكلة الآيتم بروتو في ملفات زيتا
Sjelr - بتاريخ: 28-08-2020 08:48 صباحا
الردود : 2
الزوار : 130
عدد المشاهدات:
عدد الردود:
130
2